آوینآوین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

آ وین ممول مامان

بعد کللی تأخیر,زادروز یکسالگیت و ۱۳ماهگیت مبارکت باشه

1392/7/12 16:42
نویسنده : مامان و بابا
501 بازدید
اشتراک گذاری
سلااااااام ماه من‏!‏ وااای میدونی بعد چقد تأخیر تازه الان موفق شدم بیام پست بذارم‏?‏‏!‏ نفسم ببخشید ببخشید,کامپیوتر داغون شده‏!درست دو هفته قبل از تولدت. آخی گفتم تولدت داغ دلم تازه شد,,,خیلی دلم میخواست عکسای تولدتو همون شب تولدت بذارم,ولی چی بگم کاری از دستم ساخته نیست‏!الانم که با گوشی اومدم وقتی دیدم حالاحالاها خبری از تعمیر سیستم نیست.آه خیلی ناراحنم خیلی غصه ام گرفته‏!باید سر فرصت بیام و بگم چه وروجکی شدی,جیگری شدی واسه خودت,شیطون شدی و شیرییین‏! بابارو میگی مه مه,جی جی,بیا,ات ,تنبل خانوم خیلی کم حرف میزنیااا‏!‏ آآآآ یادم رفت بگم: Happy 1st birthday honey And happy 13th month birthday! نفس مامان تولدت مبارک مامان و بابا باشه و بعد مبارک وجود نازنینت باشه. خدای من چقققد با تو بودن خوش میگذره که ۱۳ماه بسان پلک زدنی گذشت‏!‏ خدا رو شاکرم که شاهد بزرگ شدنت,بال و پر گرفتنت,راه رفتنت,حرف زدنت و همه ی اتفاقات خوشایندی که در قالب با تو بودن میفته هستم‏!‏ وقتی تو چشام نگاه میکنی و میخندی از شادی و شور کالبدم ظرفیت روحمو نداره,دلم میخاد جونمو بدم و شما همیشه خندون باشی... وای الهی بمیرم از دیروز تب کردی بعد ۱۰روز سرماخوردگی‏!البته الان شکرخدا خوبی و نیم ساعتی میشه نشستی پشت میز تی وی باباجواداینا و داری سعی میکنی فیش رو سرجاش جا کنی‏!
عمه فاطمه هم داره جمع و جور میکنه بره اراک,آآ راستی آره عمه فاطمه هم دانشگاه آزاد اراک قبول شده. مام میخایم بریم چم‏!‏ خلاصه نفس مامان اولین زادروزت رو با همه عشقم تبریک میگم و از خدا میخوام خوشبختترین باشی,میخوام هرروز دنیا به کامت باشه,میخوام همیشه ی روزگار تو از خدا و خدا از تو راضی باشه,میخوام هرگز خدا تنهات نذاره‏!پشت و پناه همیشگیت باشه,میخوام در هیچ زمینه ای کارت گیر خلق خدا نباشه,میخوام نمونه یه انسان کامل باشی‏!انشالله.... خداوندا آوینم را تو یاری کن پناهش باش و در حقش تو کاری کن الهی هر چه میخواهد نصیبش کن خدایا بر لبش لبخند جاری کن خداوندا کنارش باش خدایی کن...‏!‏
پسندها (1)

نظرات (2)

فرنازخاله اریسا خانوم
11 بهمن 92 12:37
سلام خانومی....غیبتت خیلی طولانی شده هاکارمند شدنت مبارک.ایشالا موفقیتهای بعدی
مامان مریم
22 فروردین 93 11:08
اجازه هست من این وروجک توپولوی تودل بروی خوردنیو ملوسو بچلونم؟!! چه تصادفی تو روز تولدت از طریق یه وبلاگ رسیدم به وبلاگ ممولی کوچولو اونوقت دیدم تو لینک دوستاشم اونوقت منه کم سعادت لینکش نداشتم.. خوشحالم که میتونم تولدتو تبریک بگم عزیزم لینکت کردم عروسکم