آوینآوین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

آ وین ممول مامان

11 ماهگیت مبارکــــــــــــــــ عشقم

1392/5/7 1:54
نویسنده : مامان و بابا
874 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترین ترانه ی همیشه جاری زندگیم یازده ماهگیت با آرزوی بغل بغل سلامتی مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــ باشه.

 

happy 11th month birthday

 

 

باورم نمیشه آوین کوچولوی من داره وارد ١٢ ماهگی و بعد یکسالگی میشه این روزا که مث برق و باد گذشتن زیباترین روزهای زندگیم بودن،دختر نازم بعد از خدا ازت ممنونم بخاطر این روزایی که برامون بهشت کردی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرینا موفرفری
7 مرداد 92 2:21
عزیزم 11 ماهگیت مبارک


مرسی خاله...
مامان آرینا موفرفری
7 مرداد 92 2:21
سلام دوست عزیز دخترم در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده لطفا به دخترم آرینا رای بدین ، خیلی ساده ست فقط عدد 143 را به 20008080200 (دو هزار هشتاد هشتاد دویست) اس ام اس کنید.هر کسی موبایل داشته باشه می تونه رای بده.مرسی از لطف ومهربونی شما.



http://arinanafasam.niniweblog.com

چقد ناااااااااازه ایشالا که رای میاره...

الهام مامان یسنا
7 مرداد 92 17:24
یازده ماهگی آوین کوجولو مبارک. انشالله همیشه زندگی با وجود گل دخمل زیبا و دوست داشتنی براتون شیرین و پراز اتفاقات خوشایند باشه.
مامانی چشم به هم بزنی تولدش هم تموم شده.
برای آوین تپلی


مرسی خاله جونم،شما خیلـــــــــــی لطف دارین
همین اتفاقات زیبا رو هم برای شما و یسنای نازنین آرزو میکنم.
مامان آرینا موفرفری
9 مرداد 92 2:28
سلام گلم مرسی اومدین وب آرینا و به دخترم رای دادین خیلی محبت کردین.با اجازه لینکتون کردم.


خواهش عسیسم
باعث افتخاره منم لینکتون میکنم.
زهره مامانی مرسانا
15 مرداد 92 11:25
تولدت مبارک ناناز خانم
الهه
2 شهریور 92 2:51
سلام بر مامان آوین نازنین و دوست داشتنی خانوم یازده ماهگی گل دختر مبارک انشالله زیر سایه تون 120 ساله بشه ماهه ماشالله خدا حفظش کنه ضمنا ممنون از وقتی که برای ایمیل گذاشتید امیدوارم جواب من رو هم گرفته باشید دخترتون رو دوست دارم و اگر اجازه بدید لینک کنم وبلاگتون رو که بهتر در ارتباط باشیم. شاد و سلامت باشید.
مامانی درسا
6 شهریور 92 1:38
وجود زیبایت وارد به دنـــیا میشود هدیه سالروزش این آوا میشود عاشقی چون من بی پروا میشود در شعر تولد غرق رویا میشود اینگونه سالی دگر ازعمـــــر تو آغـــاز میشود تولدت مبارکـــــ .
مامان ستیانفس
6 شهریور 92 13:19
تولدت مبارک گل نازم
مامان ستیانفس
6 شهریور 92 13:20
عزیزم من شمارو لینک کردم دخملی منم متولد 6شهریوره خوشحال میشم لینکم کنید
الهام
20 شهریور 92 19:06
سلام مامان خانوم شما رو لینک کردیم ما رو لینک کنید که با هم دوست بشیم