آوینآوین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

آ وین ممول مامان

زادروز دوسالگی ممول

1393/6/6 2:35
نویسنده : مامان و بابا
545 بازدید
اشتراک گذاری

همه چیز مامان (وقتی میخوای ابراز علاقه کنی خودتم ب من همینو میگی...)

عمر و جون مامان زادروز دوسالگیت مبارک باشه...

الان تقریبا دوسال و 40 دقیقه اته...با کلی سلام و صلوات خوابوندمت ک همون ساعت بیام و بنویسم برات... نت لج کرد و کانکت نشد...قبل خوابت قصه ی تولدتو گفتی برامون، " یکی نبود...غی ا اودا هیچی نبود... من اوچولو بودم اینگد بودم( با نوک انگشتات نشون میدی) بوزوگ شدم کیک خیدم بچیا اومدن... کیک بخوریم... کیک بوخوریم..کیک بوخوریم..." الهی مادر فدای اون شیرین زبونیات بشه ک همه رو به تعجب وامیداری هزاااار الله اکبر.

سر همون یک و هفده دقیقه بامداد خاله پروین جون مث همیشه لطف کرد و اس تبریکتو فرستـــــاد. مرسی خاله... همونجور که تولد قمریتو هم آن تایم تبریک گفت...

دلم تنگ شده نفسم واسه نی نی بودنات... واسه اون قد و قواره فوق العاده ریزت وقتی بدنیا اومدی... واسه واکسنا و استرسا...

باورم نمیشه دخترم پاره تنم عمرم و نفسم دلخوشیم ب این زودی پر و بال گرفت...دو ساله شد و عمده مراحل رشد کودکی رو پشت سر گذاشت... دغدغه های وزن گرفتنت هر یک یا دوهفته یکبار... اولین لبخندت... شیر شب نخوردنات... قطره های مکمل... نشستنت...اولین غذای کمکی...چهاردستو پا رفتن...راه افتادن... حرف زدن...و از شیر گرفتنت... چ زود گذشتن مث چشم بهم زدنی و بازم ی استرس عجیب روحم رو آزار میده ک خدایا داره ب باتو بودنم اضافه میشه یا ازش کم میشه؟

همین دیشب داشتم با خودم فک میکردم قبل تو چ امیدی داشتم ب زندگی بهانه ای واسه وجود داشتم آیا؟

آوینم دخترم دومین زادروزت مصادف شده با تولد حضرت معصومه...روز دخـتـــــــــــــر...روز دختروهم بهت تبریک میگم...و از این بانوی بزرگوار عاجزانه میخوام همیشه هواتو داشته باشه...هوای پاکیتو...مهرتو...دل پاکتو...و خواسته هاتو از زندگی.

آوین زیباترین هدیه خدا...تو این لحظات عظیم میخوام چندتا درخواست ازت بکنم شاید فرصت نشه اینا رو ب خودت بگم...

قبل از هــــــــــــــــرچیزی خدا رو مد نظر داشته باش.

هرچی بیشتر به خودت یادآوریش کنی بیشتر بهت نزدیک میشه حسش میکنی اونقد قوی ک اعتماد ب نفسی بهت میده ک هیچی یارای تضعیف اونو نداره... باهاش حرف بزن... هرچی میخوای بهش بگو... درست مث کسی ک خواسته ی یه نیازمندو  میشنوه میبینه رفع این حاجت واسه اون کاری نداره و پنهانی خواسته شو برآورده میکنه و هرگز اون نیازمند نمیفهمه چطو شد... دودستی تقدیمت میکنه و شاید اون روزا نفهمی چطو شد...

همیشه بخند...مردم ب لبخند نیاز دارن همونطور ک تو نیاز داری...لبخند بزن تا در جواب لبخند تحویل بگیری...همین لبخندا کلی انرژی مثبت و نگرش مثبت تو زندگیت میاره.

خواهش میکنـــــــــــم به نیروی جاذبه اعتقاد داشته باش... منو بابات خیلی ب این نیرو معتقدیم خیلییییییییییی.

هیچکس رو نرجون هیچکــــــــــــس... اگ رنجوندنت ب انتقام یا جواب پس دادن فک نکن...  زمان انرژی و نگاه مثبتت رو هدر نده... واسه کسی اتلافشون نکن ک ارزشش رو نداره.

همیشـــــــــــــــــــــه پاک بمون... تنها دارایی یه دختر پاکیشه ک عظیم ترین ثروت اونه... دختر بودن رو ب اوج برسون...و حتی مدیون خودت کن. پاک بودن ارج و عزت میاره ن فقط واسه خودت واسه همه ی منسوباتت...

آوین برات بازم همون آرزوهای تکراری رو میکنم...

همیشه عمرت خدا ازت راضی باشه و تو از خدا...

ب مخلوق خدا محتاج نباشی هرگـــــــــــــــــــز...

عمر طولانی و باعزت داشته باشی....

و هیچوقت آرزو نکنی ک ای کاش من فرزند ی شخص دیگه با فلان منصب بودم...

منو بابا بهترینا رو واست از خدا میخوایم... و همه سعیمون همینه!

ایشالا 120 سال عمر با عزت در کمال صحت و سلامت داشته باشی...

میبینمت ب خودم میبالم و از خدا سپاسگذارم ک این خوشبختیو نصیبم کرده ک شاهده بالندگی تو فرشته نازنینم باشم...آوین رویای ما ب کمال رسیدنته لطفا تو تحقق این رویا کمکمون کن.

تولد دوسالگیتو با همه ی وجودم ب خودم بابا و وجود نازنینت تبریک میگم...بهار عمری!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آی ناز
7 شهریور 93 15:01
یه عروسک ساکت و آروم که واکنشش به همه چیز فقط نگاه معصومانست.