آوینآوین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

آ وین ممول مامان

ورود به یازده ماهگی...

1392/4/11 14:22
نویسنده : مامان و بابا
583 بازدید
اشتراک گذاری

با کلللللللللی تاخیر

happy 10th month birthday 

شیرینتر از عسلم 5 روز از تموم شدن 10 ماهگیت و ورودت به یازده ماهگیت میگذره،زنده باشی جونم...

واای خدا جونم باورم نمیشه آوین کوچولوی من داره به یک سالگی نزدیک میشه خدایااااا شکرت...

دیشب ساعت 11:00 شما اولین قدمای مبارکتو برداشتی گلم...خیلی خوشحااااااااااااااالم قابل وصف و توصیف نیست...خدا جونم مرسی که منو مرهون رحمتت واقع کردی و این خوشبختی رو نصیبم کردی که شاهد این اتفاقات قشنگ باشم...مرسی خداااا

الان که داشتم مینوشتم به این قداست خوابیده بودی...

فتبارک الله احسن الخالقین

خدایا تسلیم!!!!!!!!! بزرگیتو تو این اینهمه زیبایی نشون میدی....

آوین

آوین

شیفته ی این عکستم نفسم...

آوین

قسمت مورد علاقه ات تو خونه...

آوین

ناااازی.........آوین

نفســــــــــــــــــــــــــــــــــــمی ممولم...ازم دریغ نکنی!!!!

 

پسندها (2)

نظرات (10)

نازنین
11 تیر 92 14:28
سلام اميدوارم حالتون خوب باشه.
خواستم بگه نيکو تو مسابقه ي ني ني وبلاگ شرکت کرده.اگه ازش حمايت کنيد و بهش راي بديد يه دنيا ممنونتون ميشيم.
http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com/


چشم ،ایشالا رای میاره.
عاطفه
11 تیر 92 14:37
سلاممممممممممممم نی نی من پسمل شد............
قربونش برم چه ناز خابیده



سلام عــــــــــــــــــزیزم
یه دنیا تبریک زنده باشه ایشلااااا
میبوسمت
مامان محمدرضا
11 تیر 92 15:58
این عکس اخریش منو کشته وااااااااااااای
سلام دوست عزیز پسمل ما تو 2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبش بیایین وبهش رای بدین
مرسیییییییی


حتما عزیزم چرا که نه چه پسر نااااااااااااازی داری...
مامان محمدرضا
11 تیر 92 15:58
تولدت مبارک عزیزم


مرسی خاله جوووون...
عاطفه
12 تیر 92 12:38
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
الهام مامان یسنا
12 تیر 92 22:31
ای جان عزیز دلم. ماهگردت مبارک. قدم هات هم مبارک آوین توپولی آفرین خانوم خانوما. خدا حفظت کنه نازنین.




مرسی خاله جونم،مرسی یسنا رو ببوس.


مامان بهار
13 تیر 92 16:23
عزیزمی
ممنونم
خیلی لطف کردی
ممول نفسم رو ببوس
هر وقت برم حرم واسه این همه زیباییش و سلامتیش و اینکه لبهاش همیشه خندون باشه و سایه ی شما رو سرش دعا میکنم عزیزم




وای مرسی بهـــــار جونم،فدای دل مهربونت گلم،پیشاپیش زیارتت قبول
امیر علی جونمو ببوس.
مامان بهار
13 تیر 92 16:24
عزیزم تو نظراتی که میزاری اگه قسمت لینک رو هم پر کنی که راحت تر بیام وبلاگت خیلی عالی میشه

واسه لینکت ممنون
من هم لینکتون کردم



مرسی عسیسم،چشــــــــــــــــــــــم
مامان بهار
17 تیر 92 3:05
نفس اون لالا کردنت جوجو


محبوبه مامان ترنم
29 تیر 92 17:25
10 ماهگیت مبارک عزیز دل خاله.
خیلی ناز خوابیده آوین جون. ببوسش از طرف من مامانش.
راستی راه رفتنش هم مبارک. الهی که هر روز شاهد سلامتیش و موفقیتش باشید.


مرسی خاله مهربوووون،شمام ترنم نازنینتو ببوس حتما.