آوینآوین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

آ وین ممول مامان

خبر جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدید

1392/3/30 13:58
نویسنده : مامان و بابا
406 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدای نازنیــــــــــــــــــــــــــنم شکرت،شکر بزرگیت

دخترم روز به روز داره به لطف تو بزرگ و بزرگ تر میشه،توانا تر میشه و منو بیش از پیش متوجه عظمتت میکنه.خدایاااااااااااااااااا به شمار داده هااااات و نداده هات شکرت....

آوینم،بهترینم!

مورخ 27.3.92 راس ساعت 22:05 سر سفره ی شام بودیم طبقه پایین،که شما واسه چند لحظه رو پات واااااااااایسادی،داشتم از خوشحالی ذوق مرگ میشدم،بی صبرانه منتظرم راه بری و تاتی کنی دوست دارم پاره تنــــــــــــــــــــــــــــــــم...

گلم خیــــــلی زود نیست واسه بلال؟؟؟؟

آوین

اینجام چشت دنبال بلاله...

آوین

پسندها (1)

نظرات (12)

زهره مامانی مرسانا
30 خرداد 92 13:36
چه دختر نازی ماشالله اگه موافقید تبادل لینک کنیم
مامان رادمهر
30 خرداد 92 13:42
سلام خاله جون ممنون که به ما سر زدین دخمل خودتون که خوردنی تره من که برای ماچ کردنش دهنم آب افتاده من و رادمهر میبوسیمش هزارتا... شمام لینک شدین
الهام مامان یسنا
30 خرداد 92 13:46
ماشالله دختر توپولی. آفرین انشالله زود زود راه بیافتی. خدا حفظت کنه خوشگل خانوم.
با اجازه لینکتون کردم. به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


مرسی خاله جون مرسی مرسی با افتخار لینکتون میکنم...
محبوبه مامان ترنم
30 خرداد 92 14:14
سلام عزیزم. ماشاالله به این آوین خانم. بله که با آوین جون دوست میشیم. من لینکتون کردم عزیزم. http://tarannom-diaries.niniweblog.com/
حامی
30 خرداد 92 14:20
من لینکتون کردم ممنونم که به وبلاگم اومدی خاله جان


مرسی و همچنین...ممنون
عاطفه
30 خرداد 92 14:27
سلام.....آوین ما خوبه؟؟؟؟آخ قربون اون راه رفتنش برم مننننن.....
باشه دیگه خودمو لوس نمیکنم
از طرف من آوین جونمو ببوس...


سلام عسسیسم،نی نی ما چطوره؟هواشو داشته باااش چقد دلم میخاد بدونم دخملیه یا پسملی...واسه نینی
شیرین
3 تیر 92 19:07
چه قشششششششششششنگ
ما نیز به نوبه خود اولین قیام آوین بانو را تبریک عرض مینماییم.باشد که ایستادگی ایشان را در مراحل آتی حیات به نظاره بنشینیم.


فدات شم عسیسیم ایشالااا
دست به قلمت تو حلقم...
مامان بهار
7 تیر 92 15:54
الهی بگردم جووون تاتا نی نی کفشای چینی
مامان بهار
7 تیر 92 15:54
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
مامان بهار
8 تیر 92 1:58
عزیزم
مهم مهم مهم
اگه تو نظرات قبلی اشتباهی کد امیر علی جون تو مسابقه 230 نخورده و چیز دیگه هستش ،، درستش 230 هست
ممنون



چشم چشم...مگه میشه پستونک آبی ما رای نیاره؟؟؟
مامان خاطره
11 تیر 92 11:11
واااااای عزیزم!!! هزار ماشاا.... .
آوین جون خیلی خوردنی و ملوسه
مامانی از طرف من یه بوس گنده ازش بگیر که دلم ضعف رفت



آوینم شما رو میبوسه خاله جووون...مواظب نی نی بااااش...نازی چیزی نمونده به اومدنش ایشالاااااااااااا.
atolie
11 تیر 92 14:28
با سلام خدمت شما. به وبلاگ آتليه اي کردن عکس کودکان سر بزنيد.شايد براي فرزند دلبندتان مناسب باشد. آدرس وبلاگ http://atolie-nazanin.loxblog.com