آوینآوین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

آ وین ممول مامان

بدون عنوان

1393/4/24 0:53
نویسنده : مامان و بابا
468 بازدید
اشتراک گذاری

یعنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی من حرفی ندااااارم....

شرمنده ام خیلــــــــــــــــــــــــــــــــی زیاد... از روزی که آخرین پستو گذاشتم تا همین حالا...دیدی چقد زیاده شرمندگیم؟؟؟

خووو ی مدت سیستم خراب بود بعدشم کلهم از سرم افتاااااد...

ببخششششششششششششش دیگ... اونجوری نیگام نکن فدای اون چشای مهربونت بشه مامان...

الهی تک تک نفسام بشه قربونی خنده هات... بیخیال شو دیگه باشه؟ جون مامان...

اینقد چیزا بووود ک ننوشتم و نگفتم و یادم رفتــــــــه...

اینقده کارا کردی و دیگ نمیکنیخندونک و من ثبت نکردم برات... im sorry........همین؟آره خوب چی بگم دیگه؟ تنبلی کردم کوتاهی کردم بهونه تراشی کنم؟

تقریبا یک ماه قبل از تولد دو سالگیت...(اااااااه وااااای خدای من ممول کوچولوی من داره دوساله میشه؟؟؟؟)، عکسای تولد یکسالگیتو میذارم برات خووووبه دیگه تنوعه... خزه ی روز بعد تولد عکس بذاری نه؟خندونکخجالتدرسخوان

زووود بر میگررررردم..........

پسندها (1)

نظرات (0)