آوینآوین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

آ وین ممول مامان

مادرانه

1392/2/11 14:10
نویسنده : مامان و بابا
280 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم امروز روز مادره و من اولین ساله که با لمس بودنت مادرم...

امروز روز منه چون تو یگانه زیبای من کنارمی

آوینم  وقتی میخندی واقعا اشک تو چشام میشینه،اشک شوق

وقتی میخندی و اون یدونه مرواریدت خودنمایی میکنه دلم قنج میره

وقتی گریه میکنی همه ی درونم متلاشی میشه و میریزه

آوین  آوین آوین.....نمیدونی نمیدونی چقد عزیزی نمیدونی چقد واسم قداست داری،

نمیدونم چرا اجر مادرو بهشت میدونن و اینکه حق مادر صاف شدنی نیست؟؟؟

من اگه برات میمونم اگه وجودم و جونم و برات میذارم

اگه همه ی بود و نبودمو نثار لحظه هات میکنم

همه و همه رو با چنان لذتی انجام میدم که حاضرم بابت همش حتی اجر و پاداش بدم

وقتی میخندی بخدا میگم مرسی که لایق این خوشبختی عظیمم

وقتی گریه میکنی و میتونم آرومت کنم همه ی وجودم سرشار از آرامش میشه

وقتی کسالت داری میخام بمیرم و نبینم

و وقتی باز میخندی زنده شم و در آغوشت بگیرم

آوین با تو و برای تو نفس میکشم

آوین!

ازت متشکرم که منو لایق مادری خودت دونستی و انتخابم کردی.

وقتی سردرد کم خوابی دارم حس قشنگیه چون بخاطر شما بوده

پاره تنم دوست دارم و همه ی اونچه که دارم نثار یه لبخندت میکنم

دخترم بخند تا بمونم...

میخام برات بمونم ،نخوابم،گریه کنم،مریض شم

ولی برات و کنارت بمونم.....

روز مادره و من یه مادر خوشبختم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فرناز
28 خرداد 92 21:07
خیلی خوشم اومد.ایشالا خوشبختیتون تا اخر عمرتون پایدار باشه.از طرف من ی گاز محکم از لپای خوشگل اوین کوچولو بگیر


فرناز جونم مرسی گلم،همچنین برای شما خانومی،آریسا جوجو رو سلام برسون و ببوسش..
سمیرا
11 دی 92 2:15
خیلی قشنگ می نویسی عزیزم